Alla inlägg den 14 december 2012

Av Josefine Ravnestam - 14 december 2012 20:39

Blir så äckligt trött på folk och deras fördomar. Får höra det ena och det andra, att soc ska kontakta mig för en bild. EN bild, som bara är rent skitsnack. Jag offrar och gör allt för min son, jag sätter han alltid i första hand och prioterar alltid han och hans behov först, hela mitt liv och min vardag kretsar runt honom, jag valde att sätta honom och föda honom till världen, vilket jag inte ångrar för en sekund. Jag tar mitt ansvar som mamma, alla dagar i veckan, dygnet runt, själv. Medans vissa andra struntar i hans luciafirande, träffar honom knappt en gång i månaden, frågar aldrig hur han mår, måste göra "sin plikt" genom att komma med smutsiga och obetydliga presenten på födelsedag och julafton, lever sitt liv precis som att man är 15 igen och har inte det minsta ansvar över ett litet barn man satt till världen, hur reagerar alla på det? "Det är så vissa är, bara att acceptera det".. Vad är det för fel på vissa??

Av Josefine Ravnestam - 14 december 2012 20:34

Sitter och har precis pluggat lite, samtidigt som Kasper ligger bredvid mig och sover, och Johanna, Oscar och Jussi sitter och kollar på film. Jag ska kolla runt lite efter julklapp to my boyfriend, eller om ja ska se om jag hittar nånting på stan, det får vi se. :) Senare ska vi väl bara jacuzzi, myyysigt!   

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv som ung, ensamstående mamma till lilla Kasper född 100922. Du kommer få läsa om vad som händer på dagarna, om Kaspers utveckling, hur det är att vara ensamstående, tankar och mycket mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards