Alla inlägg under december 2012

Av Josefine Ravnestam - 28 december 2012 13:39

Jaha, då var vi alla sjuka igen.. Kasper och Jussi hostar ikapp och jag är förkyld. Kasper har vart orolig och vaknat tusen gånger inatt, så det vart inte många timmars sömn. Idag vet jag inte alls vad som händer, vill åka hem och hämta ut paket och lite sånt, men får se.. :)

Av Josefine Ravnestam - 27 december 2012 19:53

Av Josefine Ravnestam - 24 december 2012 10:30

Fick sovmorgon idag av min lilla prins till 9.30 Nu har vi öppnat julklappar och ätit frukost och jag dricker cappusino, medans Kasper sitter helt inne i Dora haha!
Hoppas ni alla får en riktigt bra jul! :)

Av Josefine Ravnestam - 23 december 2012 23:20

Idag har det vart full vart hela dagen! Fick skjus hem till Eskilstuna vid två, åkte hem och hämtade vagnen och tog bussen till Tunapark där vi mötte syster. Har köpt sista julklapparna nu äntligen, lillebror fick tofflor, Kasper ett par skor, fyra tröjor, jag ett par skor och en tröja ;) Fick skjuss hem av mamma och mogge och dom släppte av oss vid Ica maxi där jag och fanny storhandlade, puuh! Var hemma hos mamma nu en stund på kvällen också. Nu är vi hemma och kollar på Doras jul och har precis ätit tomtegröt, mums! Ska även hinna med att slå in sista julklapparna och duscha, imorgon firar vi jul först hos min pappa och lite senare hos mammsen! :)

Av Josefine Ravnestam - 23 december 2012 13:22

fina julklappar från fina Jussi!

Av Josefine Ravnestam - 22 december 2012 20:32

Den här dagen har gått riktigt segt, nu på kvällen har vi byggt lite lego, Kasper duschade nyss och nu sitter vi i soffan med älsklingens mamma och voffsi och äter ostbågar och kollar american funniest homevideos. Jussi är iväg med sin pappa, och Kasper ska väl gå och sussa snart, han vaknade åtta imorse och har vart vaken hela dagen :)


Två dagar kvar tills julafton
Tre dagar kvar tills kryssning
Nio dagar kvar till nyår!
Underbara saker att se fram emot!

Av Josefine Ravnestam - 22 december 2012 16:17

snart är du min <3

Av Josefine Ravnestam - 22 december 2012 11:48

Ligger i sängen och kollar på tom och Jerry med Kasper, älsklingen ligger här bredvid och sussar. Idag har han fotbollsturnering och världens bästa svärfar skulle ta med Kasper så jag får plugga klart i lugn och ro :') Imorgon åker vi hem till Eskilstuna igen, och ångesten börjar gnaga, jag vill inte :( äckliga skitstad! Plus att det blir en natt utan min fina pojkvän mellan 23 och 24, blä! Jaja, ha det så bra så länge!

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv som ung, ensamstående mamma till lilla Kasper född 100922. Du kommer få läsa om vad som händer på dagarna, om Kaspers utveckling, hur det är att vara ensamstående, tankar och mycket mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards