Alla inlägg under februari 2013

Av Josefine Ravnestam - 28 februari 2013 08:45

Igår övningskörde jag med pappa, och det gick jättebra! :)
Idag åker jag och Kasper upp till Härnösand till finaste camilla och emelina för att mysa ihelgen, ska bli såå skönt! :) Aja, dags att packa och fixa lite, puss!

Av Josefine Ravnestam - 25 februari 2013 19:47

Har fått någon slags vana att försova mig varenda måndag, så vaknade 08.10 istället för 06.30, då vart det dagis och skolan, hade matteprov och det gick nog bra! Nu har jag precis plockat undan och packat ihop lite saker... Nu sitter vi och kollar på 101 dalmatiner innan Kasper ska gå och lägga sig!

Av Josefine Ravnestam - 23 februari 2013 08:21

Inatt har lillebror och syster sovit hos oss. Igår åt vi tacos och moffade massa, och nu är det bara jag och Kasper vakna. Idag vet jag inte alls vad som händer, få se! ;)


två är starkare än en' <3

Av Josefine Ravnestam - 18 februari 2013 17:28

Av Josefine Ravnestam - 16 februari 2013 09:39

Mitt liv har förändrats ganska mycket utan Kaspers pappa. Jag är och var lycklig på olika sätt, när jag levde med kaspers pappa var jag lycklig för jag fick se min son tillsammans med sin pappa, skratta, busa och leka ihop, det som alla mammor nog vill se. Men efter mycket om och men gick jag vidare och ja, jag är lyckligare nu :) Och jag är lyckligare på ett helt annat sätt nu. Jag kunde aldrig föreställa mig att en person som inte har riktiga blodsband till ett litet barn kunde älska och bry sig så mycket som min nuvarandes pojkvän gör om Kasper. Vill inte skriva alltför mycket, men hoppas du fick något svar iaf :)

Av Josefine Ravnestam - 2 februari 2013 14:39

Idag har det inte hänt alls mycket, Jussi är på fotbollsturnering och kommer hem lite senare, Kasper har vart iväg med Jussis mamma och pappa, och jag har bara legat och plöjt igenom några avsnitt av American Horror Story. Om två dagar är det måndag, och hoppas så innerligt att Kasper är frisk då. Han var förkyld och hostig imorse, men verkar ha försvunnit nu. Tror både jag och Kasper vill att det ska bli som "vanligt" igen och ha tillbaka våra rutiner, och det ska faktiskt bli skönt att gå tillbaka till skolan och dagis :) Idag fyller pappa år, ska väl dit senare ikväll ifall vi hinner hem, och imorgon fyller lillebror år, huuua. ;) och i veckan ska jag också på möte på familjerätten, men då är det bara enskilt möte, inte något jag ser fram emot iallafall.. Aja, ha en fortsatt bra lördag :')

Av Josefine Ravnestam - 2 februari 2013 14:35

Har fastnat för en serie jag började kollade på igår, American Horror Story. Den är ganska sjuk och man måste hänga med, men jättespännande och man kan verkligen inte sluta kolla! Men den har bara två säsongen än sålänge och jag har snart kollat klart på första, så kom gärna med tips på bra serier! :D


 

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv som ung, ensamstående mamma till lilla Kasper född 100922. Du kommer få läsa om vad som händer på dagarna, om Kaspers utveckling, hur det är att vara ensamstående, tankar och mycket mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards