Direktlänk till inlägg 16 februari 2013

Svar på tal

Av Josefine Ravnestam - 16 februari 2013 09:39

Mitt liv har förändrats ganska mycket utan Kaspers pappa. Jag är och var lycklig på olika sätt, när jag levde med kaspers pappa var jag lycklig för jag fick se min son tillsammans med sin pappa, skratta, busa och leka ihop, det som alla mammor nog vill se. Men efter mycket om och men gick jag vidare och ja, jag är lyckligare nu :) Och jag är lyckligare på ett helt annat sätt nu. Jag kunde aldrig föreställa mig att en person som inte har riktiga blodsband till ett litet barn kunde älska och bry sig så mycket som min nuvarandes pojkvän gör om Kasper. Vill inte skriva alltför mycket, men hoppas du fick något svar iaf :)

 
 
Ingen bild

Maria

16 februari 2013 23:09

Tack för svar! :) men Kasper har han inte ett små syskon? Hur känns det för dig? Förlåt om jag frågar men pappan till mitt barn väntar barn med sin nya tjej nu så tänkte lite om hur det kändes/känns :)

Josefine Ravnestam

18 februari 2013 09:46

Hans pappa har en dotter i himlen ja, så han är storebror :) Klart det kändes konstigt att han skaffade barn när han knappt umgicks med de barn han hade.. Men lägg till mig på fb, Josefine Ravnestam, så kan vi kanske prata mer där? skulle vara kul :)

 
Ingen bild

Maria

18 februari 2013 17:05

Visst :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Ravnestam - 21 augusti 2013 09:27

NY BLOGG! http://www.nattstad.se/barajosefinee

Av Josefine Ravnestam - 21 augusti 2013 00:41

Ligger i sängen och kan. Inte. Sova. Imorse kom iallafall Jenny och Julia och hämtade Kasper, dom skulle gå sällskap med mamma till dagis, bussiga och lämnade Kasper på samma veva :) sebbe kom en stund efter, har målat väggen i köket. Skulle egentlig...

Av Josefine Ravnestam - 19 augusti 2013 22:43

Känns som att den här dagen har vart 2 dygn lång, vaknade vid åtta och duschade, väckte Kasper, fixade iordning han och cykla iväg till dagis. Cyklade hem till mamma och skrev prov, gick åt skogen men hoppas jag får göra om det, ringde lite samtal å ...

Av Josefine Ravnestam - 19 augusti 2013 08:55

http://ask.fm/josefineanjaida

Av Josefine Ravnestam - 17 augusti 2013 20:11

Halva dagen har jag mått piss, känt mig halvdöende typ, men traskade iväg med Kasper till mamma och drog till affären, köpte blåbärspaj och lite annat, framåt eftermiddagen mådde jag mycket bättre, och nu mår jag prima ballerina, kan nog bero på all ...

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv som ung, ensamstående mamma till lilla Kasper född 100922. Du kommer få läsa om vad som händer på dagarna, om Kaspers utveckling, hur det är att vara ensamstående, tankar och mycket mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards