Alla inlägg under november 2012

Av Josefine Ravnestam - 30 november 2012 10:02

sitter i skolan och pluggar matte, har lektion om en halvtimme! idag är det äntligen fredag vilket innebär helg, vilket innebär att vi rör oss hem till älskling efter skolan och dagis, sköönt! och på måndag är dagis stängt, så vi får en extra ledig dag :* jahaja, nu ska jag forsätta här, PUSS ?

Av Josefine Ravnestam - 29 november 2012 09:53

Igår hade jag och min fina pojkvän 4 månader, underbart! ? Kasper är nu på dagis och jag har precis storstädat hans rum, plockat undan, dammsugit och skura golvet. Nu är det bara fyra rum kvar ? Ska hinna med och plugga ikapp allting också, hoho och engelska är verkligen inte min grej.. Jaja, dags att sätta fart, puss ?

Av Josefine Ravnestam - 27 november 2012 22:40

dagen började med att vi försov oss, mamma ringde och väckte oss vid kvart i åtta, så jag lämnade Kasper på dagis till 9 och tog bussen till skolan, var där och jobbade lite och köpte med hem mat till min älskade pojkvän, hämtade även ut paket jag beställt. gick och hämtade Kasper i det här äckliga vädret, och väl hemma hade Jussi städat, gulle dig ? har även vart och storhandlat idag, köpt lite julklappar, tvättat och slagit in julklappar, så nu är kaspers julklappar klara ;) jaja, jag och Jussi har precis tagit ett bad och ligger nu och kollar på american pie, och Kasper slocknade framför alfons för tre timmar sen, gooodnatt! ??

Av Josefine Ravnestam - 22 november 2012 11:00

Jaha, då har man hamnat framför skolbänken igen då. Går i skolan 8.30-12 varje dag, och ska plugga upp engelska och matematik. Just nu har jag självstudier i skolan, men ska snart börja röra mig hemåt, kommer hosta upp mina lungor snart..

Av Josefine Ravnestam - 18 november 2012 15:26

Jag har försökt att röka ett x antal gånger, men lyckats hålla upp i max  2-3 dagar för det vart något som kommit i vägen, man har blivit alldeles för stressad, irriterad, ledsen osv. Men nu är jag peppad, och ska klara det!   


 

Av Josefine Ravnestam - 16 november 2012 16:14

känner mig såå duktig idag, jag har ringt till hittegods i stockholm och fick veta att älsklings väska är upphittad och väntar på honom där, min lärare på distans ringde och kom med beskedet att jag fått godkänt på vård&omsorgskursen, en annan lärare från kunskapsrevanchen ringde och sa att jag måste vara i eskilstuna på måndag klockan 13 på möte så jag får börja skolan, och jag börjar läsa 2 nya kurser i januari på distans.. HEJ MITT NAMN ÄR JOSEFINE OCH JAG ÄR PLUGGHÄST!    Men det är skönt att allt flyter på och att jag ÄNTLIGEN snart är klar! :D

Av Josefine Ravnestam - 15 november 2012 19:45

Idag har jag vart så duktig och tvättat 9 maskiner tvätt, eller älskling hjälpte mig! Vid 2 gick jag och hämtade Kasper från dagis och vi tog bussen ner på stan och sen tåget till åker. Vi är sååå duktiga och hade oturen att vi glömde jussis väska på tåget :( Nu är vi hos Jussi, Kasper kollar på tecknat kinesprogram om bussar och bilar, älskling är på fotbollsträning och jag sitter vid datan och ska snart göra iordning Kasper för natten och sen plugga :)

Av Josefine Ravnestam - 11 november 2012 10:04

Älsklingen är på fotbollsturnering och vi sitter i soffan och kollar på Dora utforskare, eller Kasper kollar och jag har precis beställt lite julklappar till min prins, det vart 2 par mjukisbyxor, en tjocktröja & två pyamasar. Beställde även lite grejer till lägenheten, fyra fina kuddfodrall och ett par julgardiner :) Jag har verkligen ingen aning om vad jag mer ska köpa till Kasper i julklapp, han har precis fyllt år och fick det han behövde då, han har alla leksaker i världen man kan önska sig, och kläder har han i överflöd, haha! 




Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv som ung, ensamstående mamma till lilla Kasper född 100922. Du kommer få läsa om vad som händer på dagarna, om Kaspers utveckling, hur det är att vara ensamstående, tankar och mycket mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards