Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Josefine Ravnestam - 2 augusti 2013 23:04

Ligger i sängen och kollar på greys anatomy, ont i huvudet har jag också.. Idag var jag nere på stan och fixade med försäkringskassan och csn, mötte upp sebbe och tog en promenad och skrev på kontraktet på nya lägenheten, underbart! Har även cyklat till ÖB med mamma och Kasper, och vart i rothoffsparken med Erika och Jamie, både jag och Kasper tyckte det var mysigt. Nu ligger han och sover och jag ska väl göra desamma snart, kolla klart ett avsnitt av greys och byta några ord med pojkvännen min först, godnatt!

You can try, but you can never broke that we have.

Av Josefine Ravnestam - 2 augusti 2013 11:42

Hello bitches! Var ett bra tag sen jag skrev, men nu vart jag sugen på att börja igen, så vi kör väl då.
Ska över till mamma med Kasper snart, ska ta bussen ner på stan och fixa med csn och arbetsförmedlingen, och även skriva kontrakt på en lägenhet i skogsängen, ska bli så skönt att flytta till större och dessutom bli sambo med världens finaste boyfriend! Senare blir det väl att åka och bada eller hitta på något skoj, efter helgen börjar Kasper på dagis igen och jag börjar plugga.. Skriver senare, pusss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv som ung, ensamstående mamma till lilla Kasper född 100922. Du kommer få läsa om vad som händer på dagarna, om Kaspers utveckling, hur det är att vara ensamstående, tankar och mycket mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards