Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Josefine Ravnestam - 11 januari 2013 09:56

Sitter i skolan och har precis haft matte. Ska plugga järnet fram till 12, då min älskade pojkvän kommer med tåget, sooom jag längtat! :'D Igår var Kasper med sin pappa och jag var på stan med min syster, köpte lite grejer för mina presentkort.. Vart en ny BH, fyra par trosor, ett par leggins, ett par byxor, två halsband med belocks med "J" & "K" på, asfina! Och så vart det en ögonbrynspenna och hårspännen :) Kasper hade somnat i sin pappas famn påvägen hem från Leos busland, helt slut! Så han somnade runt 9, och jag pluggade resten av kvällen. Ihelgen vet jag inte riktigt vad som händer, ska bara ta det lugnt och plugga, och sooova ut! Har sovit typ 5-6 timmar varje natt hela den här veckan, och jag känner att det är liiite för lite för min del ;) Så ska bli skönt att ta igen det! Men nu ska ja forsätta här, PUSS OCH KRAM SKUMBANAN   

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv som ung, ensamstående mamma till lilla Kasper född 100922. Du kommer få läsa om vad som händer på dagarna, om Kaspers utveckling, hur det är att vara ensamstående, tankar och mycket mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards